Inspireret af både jorden og havet, er Giorgio Armanis nye ACQUA DI GIOIA selve essensen af den følelse af lykke, der har udspring i naturens forunderlige verden.
Det allerførste indtryk er en betagende fornemmelse af friskhed, der bruser frem på en strøm af knust mynte, med et twist af italiensk citrus ”Limone Primo Fiore Femminello” høstet fra den første tidlige forårsblomstring i Calabria.
Indtrykket transformeres til et akvatisk udtryk med en krystalklar, delikat buket af sprøde, hvide vandjasminer, der giver duften fine sofistikerede og overraskende facetter.
Bundnoterne i ACQUA DI GIOIA er som vand, der pibler frem af jorden skabt af Cedertræ drysset med fint brunt sukker og garneret med udtræk fra den sjældne plante, labdanum, der besidder noter, som har en besnærende animalsk karakter.
Som en dråbe
En smaragdgrøn dråbe topper den bølgede flakon og forsegler duften. Mens et minimalistisk søgrønt karton, dækket af et fint perlemorsskinnende skær, symboliserer det friske, brusende indre.
Giorgio Armani ACQUA DI GIOIA Eau de Toilette 30 ml, 50 ml og 100ml koster henholdsvis 330,-, 460,- og 580,- kr. og lanceres den 26. maj 2010