Er du en voksen pige – og træt af stort set at skulle vælge mellem teenagetøj eller mormorkjoler – så kan det nye mærke ”Sirup” meget vel være et lækkert alternativ.
Sirup er nyeste skud på tøj-stammen fra DK Company A/S i Ikast, der også udvikler og markedsfører de velkendte mærker Kaffe, Cream og Jasmin.
Sirup er ikke det første mærke, som slår sig op på at henvende sig til den modne pige, men brand manager Christina Lind Hansen mener, at Sirup alligevel skiller sig ud:
”Der er mange fashion brands, der taler om den modne pige, men vi føler, at vi har blandet den helt rigtige cocktail af modenhed og mode. Vi har både tænkt på den naturlige kvindekrop og undgået teenagestilen, men samtidig ved vi også, at mere voksent modetøj først og fremmest skal sørge for at være med på moden og tidens tendenser. Så vi har sørget for, at Sirup er sexet uden at være udfordrende og delikat uden at være kompliceret.”
Sirups første kollektion lanceres i august både på CIFF i Bella Center, Moteuken i Oslo og Modeveckan i Stockholm.