Nu sætter Kræftens Bekæmpelse atter fokus på brystkræft – og fra den 20. september
kan du støtte den gode sag, blandt andet ved at købe kampagneprodukter, med navne som ”gode gajoler, modne meloner, airbags, babser og jader” i netbutikken på <link https: www.støtbrysterne.dk _blank> støtbrysterne.dk.
Årets ”Støt Brysterne”- design
1 ud af 9 danske kvinder rammes hvert år af brystkræft. En af dem er Charlotte Skak, som også står bag årets ”Støt Brysterne”- design. Designet rummer både alvor og humor; "1 ud af 9" er omsat til otte raske bryster og en lyserød sløjfe, der symboliserer den brystkræftramte, som her på sengetøj fra Jysk.
Thomas Helmig støtter brysterne
Traditionen tro har Kræftens Bekæmpelse fået designet et nyt armbånd, der for bare 25 kroner sælges i en lang række butikker over hele landet fra kampagnestarten i september.
Herudover har sangeren Thomas Helmig sat sine hænder på en smart t-shirt, der kan erhverves for den nette sum af 149 kroner. Overskuddet fra salget går ubeskåret til den gode sag.
Støt Brysterne-kampagnen lanceres i år den 20. september 2010. På kampagnesitet <link https: www.støtbrysterne.dk _blank> støtbrysterne.dk kan man starte sin egen indsamling til den gode sag.
Kategori: Sundhed
