I de smukt dekorerede lokaler i Toldboden og under bevågenhed af den samlede danske modebranche, modtog det danske modebrand InWear og deres designmanager Lene Borggaard, i dag den prestigefyldte pris ”Guldknappen”. Det er anden gang, at InWear modtager prisen, som hvert år uddeles hvert år af ALT for Damerne til designere, der har udmærket sig i den danske modebranche.
”Lene Borggaard har formået at puste liv i et etableret modebrand med stor respekt for husets oprindelige DNA", sagde chefredaktør for ALT for Damerne, Camilla Frank, som begrundelse for valget af InWear.
"Med varsom hånd har hun raffineret og moderniseret udtrykket – uden at flytte sig langt væk fra udgangspunktet. På den måde er InWear’s kollektioner aktuelle, vedkommende – og stadig bredt tilgængelige. ALT for damerne er begejstrede for InWear’s æstetiske saltvandsindsprøjtning og betragter det som en succesfuld transformation."
Og det var en meget glad og stolt designmanager, som tog imod den fine pris.
”Jeg er meget glad for – på vegne af InWear – at modtage ALT for Damernes Guldknap 2011 for anden gang i brandets historie. Jeg især også stolt over den begrundelse, vi har modtaget prisen med, da det netop er en målsætning om fornyelse, modernisering og fremsynethed med stadig plads til det kommercielle udtryk, vi har arbejdet for de seneste år.”