Det succesfulde brand Holly´s – kendt for børnetøjet med det karakteristiske firkløver - lancerer nu en ny, separat luksuslinie til kvinder – Holly’s Woman.
Efter de sidste års massive succes med Holly´s er kvinderne bag firkløverjerseyen, Britt Bonnesen og Camilla Andersen nu klar til at tage et nyt og spændende skridt: lanceringen af den mere voksne og luksuriøse high-end linie Holly´s Woman. Et sikkert dansk bud på et af fremtidens internationale brands.
Den bærende idé bag Holly´s Woman er at skabe anvendeligt tøj i luksuriøse og klassiske materialer som fx silke, læder og cashmere og så twiste det med frække og anderledes detaljer. Holly’s Woman er basic, langtidsholdbart kvalitetsdesign tilsat et nytænkende touch.
”Vi har ladet os inspirere af både minimalisme, romantiske snit og rock ’n’ roll-stilen. Samtidig har det været vigtigt for os at arbejde med materialer, der signalerer kvalitet og luksus. Det har resulteret i en linie, som lægger op til personlige og modige kombinationer”, forklarer Britt Bonnesen, direktør for Holly´s.
Kollektionen byder bl.a. på en klassisk koksgrå smokingskjorte med pink søm, en enkel cashmere sweater med lurexkanter og rå over-lock syninger samt en figursyet koksgrå læderjakke med skøde.
Ligesom Holly´s har Holly´s Woman den omsiggribende designkoncern Normann Copenhagen i ryggen. Og brandet satser fra starten på det internationale marked. Selvom det er den første kollektion Holly´s Woman præsenterer ved modeugen, er der allerede nu fuld gang i en massiv international lancering bl.a. i England, Holland og Sverige.
Kategori: Stil & mode
