"Vi er i en tid med øget fokus på æstetik, design og nydelse - hvor danskerne i højere grad vil prioritere selvforkælelsen i et smukt hjem - og værdsætter æstetiske oplevelser", siger Inge Tegnander, Country Manager Dornbracht Nordic A/S.
Æstetik i badeværelset
De eksklusive designmærker Dornbracht og Alapé har hver især vundet et stort antal internationale designpriser og anerkendelser for deres brobygning mellem design- og kulturlivet - og for deres omfattende økonomiske og kreative støtte til førende udstillinger og kunstnere.
Nu indtager Dornbracht og Alapé Danmark med et helt nyt univers af æstetik omkring vand i baderum. Og på kulturfronten vil Dornbracht i årene fremover gå i samarbejde med de hotteste navne inden for fotografi, arkitektur og billedkunst.
"Vi vil ganske enkelt sætte nye standarder på det nordiske marked, når det gælder æstetisk fornemmelse for vand", siger Inge Tegnander Country Manager Dornbracht Nordic A/S. "Og det vil vi gøre både via vores produkter, vores adfærd og vores branding".
Virksomheden har siden 1996 samarbejdet med miljøeksperter og ingeniører for at efterprøve og optimere sin bæredygtighed og performance.
”Det betyder bl.a. at vi vil slå et slag for den ansvarsfulde brug af vand. Som internationalt agerende producent af design-armaturer og -accessories til bad og køkken vil vi derfor inden udgangen af 2009 sænke det gennemsnitlige vandforbrug i alle solgte armaturer med 25 procent, og i løbet af de næste tre år med i alt 30 procent. Og det bliver fuldstændig uafhængigt af brugerens adfærdsmønster. Energi og vandforbrug vil blive minimeret, uden at vores kunder vil opleve en ændring i produkt- og vandoplevelsen”, siger Inge Tegnander.
Nærmeste forhandler oplyses på 50 84 54 00
Kategori: Bolig & Design
